fredag den 7. marts 2014

Inspiration til børnefødselsdagen

Børnefødselsdag i vuggestuen eller børnehaven.. Hvad skal jeg tage med til ungerne?? Det er det evige spørgsmål der opstår hjemme hos os.. Jeg gider ikke tage det samme med hver gang (selvom børnene alligevel ikke kan huske 1 år tilbage) og samtidig må det godt være lidt sjovt..

Til Frederikkes fødselsdag i år blev det til en melonskildpadde " en skildfrede" og nogle hjemmebagte boller..


Jeg synes den blev vældig sød og så var det egentlig ikke så svært at lave den (med det rigtige værktøj, tak Renie :-)).

Inspirationen har jeg fundet her (Kreamors kokketips). Det er en facebook side som tilhører den dygtige, kreative og fantastisk søde mor til 3, Renie. Så hvis du trænger til lidt inspiration til mad, så synes jeg du skal tilmelde dig hendes side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar